NY VECKA

bild på gårdagens "söndags pizza"
Hej! Ny vecka och jag känner mig väldigt nöjd med starten. Skolan har gått hyffsat bra. Hade idrott första timmen, spelade lite innebandy och fotboll. På innebandyn blir jag bokstavligen överkörd av en kille i klassen, så mina träningstights spricker och jag börjar blöda men det värsta av allt var att vi var i samma lag haha. Efter idrotten hade jag bageri hela dagen, var så trött i slutet av dagen så att knäppa en celle när jag kom hem var en självklarhet.

Började tänka på det, hur mycket celle betyder för mig haha. Jag minns första gången jag drack det, det har jag liksom lagt i minnet haha och jag får panik om jag vet att det inte finns en enda celle hemma! Nog om det. Kvällens planer är att rensa garderoben sedan inte så mycket mer, skön måndag helt enkelt. Dock är jag så taggad på att gymma så vill dit trots jag tränat klart för dagen hehe. Puss.

 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback