SHOPPINGMODE ACTIVATED

Hej! Jag känner att livet blir bara bättre och bättre för varje dag som går, varför vet jag inte. Det bara är så och jag klagar inte utan njuter av varje sekund! Idag har skolan gått bara bra, var i bageriet hela dagen så fick med mig en och en annan godsak. Bland annat en baguette och en vetekrans. Efter skolan for jag, Jonna och Frida in till stan, jag fick med mig en sjal. Har varit helt tokig denna vecka, det har riktigt kliat i fingrarna varje gång jag ser något snyggt. Det behöver inte ens vara jätte snyggt utan bara något jag kan köpa haha.  Ska beställa en jacka ikväll bland annat, tror den kommer vara skit snygg!

Nu sitter jag och äter vetekrans och dricker cola, haha bra uppladdning inför ett gym pass med Daniela! Sanna skulle också komma dit vid ungefär samma tid så får äntligen träffa henne också! Efter gymmet ska jag fixa mina naglar sedan försöka plugga lite matte. Har mitt första matteprov på fredag över ett år och jag är så himla nervös! Puss.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback