TRÄNA

Längtar hur mycket som helst efter att få träna. Har fått en grym beställning från fitnessguru, vilket gör mig ännu mer sugen. Sugen att utvecklas, orka mer, se resultat och bara må bra helt enkelt. I nuläget är min kropp helt ur funktion, är sjuk och min hy vill jag inte ens nämna. Jag märker så himla fort skillnad, jag blir så himla trött och lätt irriterad då jag inte tränar och håller igång. Så nu när jag blir frisk,  det vill säga på måndag. Haha ja jag har bestämt att jag ska vara frisk då. Då kör jag igen,  med min bästis Sanna vid min sida som vanligt. Jag ska bli starkare än någonsin och må bättre än någonsin,  för jag förtjänar det. Jag vet att jag kan. 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback