TRÖTT PÅ ATT VARA TRÖTT

en bild på mig och Rebecka från i somras som jag verkligen älskar, såg så glad ut haha!
Hej! Var så trött hela gårdagen, har varit det på sistonde. Mycket träning kombinerat med alldeles för lite sömn är ingen som håller i längden, så får se till att ändra det. Trots att jag var så trött for jag direkt från skolan till gymmet och dödade mina ben, känns idag! Sedan for jag hem och sov fram till middagen. Kvällen spenderade jag med värld fina Rebecka, suger verkligen att vi inte kan ses oftare. I somras var vi med varandra i stort sätt varje dag, super fin är hon!

Idag har jag varit och tränat lite nu på förmiddagen, ätit lunch och sådär alldeles nyss. Nu planerar jag att inte göra någonting i huvudtaget. Ska kika lite på ett skolarbete som skulle göras sedan bara ta det lugnt. Ikväll blir det dock andra bullar ska vara barnvakt åt mina små kusiner, då lär det ju vara full fart haha. Hoppas ni får en bra lördag. Puss!




 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback