YOU SAVE ME FROM SHAKING

två bilder från veckan
Hellu! Oj vilken dag, är verkligen ett mirakel att jag ännu inte somnat vid något tillfälle. Kom hem på tok för sent igår för att åka iväg till skolan halv åtta. Vi hade nämligen en avskedsmiddag med klassen för en tjej ska flytta. Men dagen har ändå gått hyffsat bra, sista lektionerna var jag dock lite seg.

Kvällens planer är att träna, Sanna ska också det(hoppas jag) och saknar ihjäl mig efter henne. Så sällan vi ses nu när vi går i skolor på helt skilda håll. Oftast ses vi bara då vi tränar på kvällen och på helgerna, men jag har ju varit krasslig så har inte blivit så mycket på sistonde. Sedan efter jag tränat ska jag hem och måla naglarna och sådär. Imorgon är det fredag, EH nehe?! Känns riktigt bra. Puss!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback