BBQ

Hej! Har alldeles just varit iväg med en påse med kläder till insamlingen. Blev faktiskt inte så mycket som jag trodde det skulle bli, det största problemet var nog att jag hade sådan oordning helt enkelt. Idag så har jag varit och tränat, sedan bjöd Daniela och hennes familj mig på grillat. Var hur gott som helst och vi satt faktiskt ute och åt. Det blev lite kallt efter ett tag men det är väldigt lä på deras uteplats så det funkade faktiskt.

Imorgon är det tillbaka till skolan som gäller. Efter skolan ska jag fara på banken för att fixa en grej sedan träna hade jag tänkt. Efter det hoppas jag mitt paket kommit så jag kan hämta ut det och på kvällen ska jag följa med pappa till stan.  Så kommer nog ha svårt att hinna med så mycket annat om jag inte slutar jätte tidigt. Ha det bra så länge. Puss. 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback