FREDAG OCH SNART LOV

 God morgon! Ska alldeles strax fara till skolan för att göra ett prov sedan får jag lov, skulle ha massa andra lektioner också men har gjort bort det så då belönas man med detta. Hoppas verkligen det här provet går bra nu för har pluggat som attan hela veckan men det vill verkligen inte fastna. Efter skolan ska jag jobba och kommer jobba sent idag så när jag kommer hem blir det att gå och sova direkt. Uppdaterar mer i morgon i stället. Puss. 


JUSTE! Fick frågan av en anonym(?) fattar inte grejen med att kommentera anonymt men frågan var i alla fall vart jag hade tatuerat mig. Förstår inte riktigt om du menar vart på kroppen eller vilket ställe. Men tar det som vart på kroppen och min tatuering sitter på höger baksida axel, typ skuldran. 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback