I MUST ADMIT IT

God morgon! Har min första sovmorgon idag på jag vet inte hur länge, vi börjar tjugo över åtta alla dagar i veckan annars. Sjukt skillnad mot i ettan då vi började tjugo över åtta typ två gånger i veckan. Sitter i alla fall och äter frukost och pluggar lite under tiden. Kan verkligen inte få in det här i huvudet och vi har prov i morgon men kommer inte hinna plugga idag så blir bara arg just nu. Känns som detta kommer gå fruktansvärt dåligt men samtidigt känns det som det inte finns något jag kan göra och den känslan är nästan värre. Efter skolan idag så ska jag som vanligt på torsdagar fara och jobba sedan får vi se hur länge jag blir där. Men efteråt hade jag tänkt fara och träna, så tar med mig min jacked fuel i väskan i fall att, alltid redo liksom haha. Puss. 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback