JUST DO IT

God morgon! Vaknade för cirka en halv timme sedan och har redan tryckt två frukostar haha, en bestod utav mackor och nu har jag ätit det på bilden. Är proppmätt nu men också påfylld med massa ny energi så nu är jag taggad för att slakta mina ben på gymmet med min syster. Igår körde jag ett riktigt bra pass. Trots att jag just hade ätit pizza och det kändes som jag skulle spy hela passet så hade jag massor av energi så det var skönt. Efter jag tränat igår så for jag som planerat till Daniela men blev ingen övernattning då jag inte hann packa grejerna.

Idag efter vi har tränat så ska jag till min mormor och morfar, min mormor har nyligen fyllt år så vi ska äta gott och sådär. Ikväll ska jag hänga med Philip, så det är vad jag ska göra idag. Hoppas ni får en fin dag, puss.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback