MÅNGA KOPPAR TE

trött as fuck
Hej! Har försökt uppdatera hela dagen via mobilen men appen har inte velat sammarbeta, riktigt irriterande. Igår var jag ju som sagt och gjorde en ”hemlig” sak, anledningen varför jag inte ville berätta var för att jag inte var säker på hur det hela skulle sluta men nu kommer det! Jag har skaffat mig min första tatuering! Det var inte den tatuering som jag hade planerat skulle bli min första, utan fick bli en text. Ska visa er senare då den har läkt och sådär. Har fortfarande min drömtatuering som jag säkert velat ha nu i över treårstid kvar att göra och tror inte jag kan vänta längre, vill ha den nu!  Är sjukt nöjd i alla fall och hoppas bara det läker fint och sådär nu. 


Efter skolan idag så for jag till min systers jobb och vart ompysslad. Vi färgade min utväxt och det var verkligen på tiden, har velat göra det hur länge som helst så känns mer än bra att ha fräscht hår igen. Ville också färga fransarna men vi struntade i det och gör det närmare sommaren, så skönt att slippa måla dem hela tiden. Efteråt bjöd hon mig på middag och nu sitter jag och pluggar och dricker te.  Tog ett break från allt som har med träning och göra idag då jag varit upptagen hela dagen och ett prov som väntar som sagt. Imorgon hoppas jag dock att jag hinner träna efter jobbet. Ni får ha det bra så länge. 





vart tatuerade du dig?:)

2014-04-10 // 10:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback