MIN DAG

 
Vaknade upp hos Daniela idag efter en natt fylld med skumma drömmar. For till stan en snabbis med pappa, jag testade den nya magnum och jag är ledsen Sanna men den smakade fruktansvärt. När vi kom hem gjorde jag och Daniela våfflor med massa toppings, mådde så fruktansvärt illa efteråt att jag knappt finner några ord. Trots detta drog jag och Daniela ihop en bbq. Så vi grillade och gjorde middag till oss och min pappa.
Nu är vi hemma hos min syster, vi lånade hennes lägenhet för lite lördagsmys när hon ändå befinner sig hos sin pojkvän. Vi for en sväng förbi konsum innan vi for hit och det blev ett väldigt pinsamt sådant då jag säger till killen i kassan att han kan behålla vår chokladkaka vi köpte för jag trodde han syftade på kvittot. Vi gick alltså båda ut ur butiken med inget i handen utan att tänka på det, så svårt att förklara hur roligt det egentligen var men jag fick verkligen ingen luft för jag skrattade så fruktansvärt mycket. Nu ska vi titta lite på tv innan vi promenerar hem. Puss.




» sanna

Men ge dig, du är ju störd. Dom är ju förfan dögod

Svar: du är störd, smakar sprit!
Sandra Lundmark

2014-04-20 // 14:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback