MIN MÅNDAG

Måste beställa ett powertower från MM sports nästa gång, drygt att går runt med påsen haha.
Hellu! Har alldeles just ätit middag efter ett trögt men bra gympass. Åt kycklingtaco till middag idag och det var hur gott som helst. Idag på gymmet körde jag biceps och triceps, älskar att köra triceps dock är jag inget fan av att köra biceps faktiskt. Ikväll ska jag plugga inför ett prov som jag har på torsdag, sedan inte göra så mycket mer än så. Imorgon har jag bageri hela dagen i skolan, sedan ska jag hem och antingen köra crossfit eller någon annan konditionsträning. Efter det far jag tillbaka till stan för att göra en liten hemlighet i nuläget, men kommer dela med mig av det senare. Vill inte berätta förrän allt är färdigt, så ni får vänta helt enkelt. Hoppas allt är bra med er. Puss. 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback