PIZZAHÄNG MED FAVORITER

Hej! Idag har jag verkligen inte gjort mycket, bara kört ett crossfit pass men inte mer än så. Kom hem väldigt mycket senare en planerat igår men hade en jätte bra kväll med två favoriter Junas och Rebecka. Vi åt pizza bland annat, sedan såg vi på videos, spelade spel och snackade en massa och tiden bara flög iväg. Tur som vi hade fick vi skjuts hem i alla fall. 


Ikväll ska jag träna med min syster, vi ska köra rygg och axlar som faktiskt är ett av mina favoritpass. Sedan ska jag fara och vara med Daniela som kommer hem från huvudstaden ikväll. Vi ska mysa framför tvn och jag antar att hon har massor att berätta. Får se om jag stannar där över natten också, skulle tro det. Puss. 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback