REBECKA 18 ÅR

finaste Rebecka som fyllde 18 barre igår, grattis igen pinglan!
God morgon! Vaknade för en stund sedan och det faktum att jag måste gå upp runt sju imorgon skrämmer mig, känns helt omöjligt faktiskt med tanke på hur länge jag sovit de senaste dagarna! Kom hem rätt sent igår efter att vi varit ett gäng hemma hos Rebecka och firat henne för hon fyllde arton igår. Vi åt gott, spelade spel och sedan hade vi presentöppning också. Min och Sannas present fick hon dock inte igår utan hon kommer få den senare. 


Idag är planen att jag ska skriva en planering för veckan, träffa Daniela för en prommis i det härliga vädret, gymma och städa min garderob. Det sist nämnda borde jag ha gjort för länge sedan, det går i stort sätt inte att hitta någonting där inne. Har bestämt att jag ska kasta bort allt jag inte använder och inte tänka att jag kanske kommer använda det någon gång, för så gör jag alltid och då har jag kvar skiten ännu några månader. Finns en risk för en ekande tom garderob efteråt men då får det bli så. Puss. 





<3<3<3<3

Svar: <3<3<3<3<3
Sandra Lundmark

2014-04-21 // 21:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback