STILL LOVE YOU LIKE THAT

 Ok. Dessa smoothiebilder börjar bli allt för många men seriöst hur gott ser detta ut? Hallon/banan smoothie med min favorit musli samt pb, såå gott. Idag var jag i skolan som vanligt, sedan for jag iväg och jobbade några timmar. Hade faktiskt inte alls så mycket att göra på jobbet så gick fort så hann fara och träna också som jag planerat. Mitt pass var ett riktigt "grispass" men fy vad skönt det är efteråt. Körde bicep och tricep idag och tog på väldigt bra i tricep. Efteråt tog jag bussen hem och drack en shake under bussresan ska visa er imorgon hade jag tänkt,  vilket protein jag dricker just nu, smakar verkligen milkshake om man blandar med mjölk! Hur gott låter inte det?? 

Imorgon har jag bageri i skolan hela dagen, sedan skulle jag tro det blir att jobba. Efter jobbet kan jag äntligen fara och träna igen, längtar redan! Hoppas ni haft en bra dag. Puss. 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback