TRÄNINGSSUGEN TJEJ

Hej! Ligger i soffan och tänker på hur mycket jag vill träna, haha nä skoja. Eller jag vill faktiskt träna hur mycket som helst men finns ingen tid till det. Ikväll måste jag börja packa till på onsdag då jag far med Sanna till fjällen, ser framemot det så mycket! Sedan imorgon ska jag fixa det allra sista hade jag tänkt.

Min helg har varit super bra och har verkligen inte funnits tid för bloggen. I fredags jobbade jag hela kvällen, i lördags så var jag i stan på dagen sedan på kvällen firade jag och massa fler tjejer älskade Rebecka som fyllt arton. Kom hem i bra tid och for upp för att jobba på söndagen. Så har varit rätt upptagen hela helgen. Nu måste jag packa. Puss. 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback