ATT ÄLSKA DET MAN GÖR

 God morgon! Har just ätit frukost och nu håller jag på att lägga upp kvällens rygg och axel pass. Körde ben igår första gången sedan jag kom hem och det är helt sjukt vad man tappat på bara en vecka. I och för sig levde jag typ endast på snabba kolhydrater där borta och proteinintaget var i stort sätt noll. Åt nutellamackor till frukost sedan ris/pommesfrites typ till lunch och middag haha. Men tycker att när man är utomlands behöver man inte tänka så mycket, dock saknade jag mina proteiner. Men ska inte till gymmet förrän ikväll så har hela dagen att göra annat. Måste bland annat till stan en snabbis och köpa en grej. Blir så sjukt rastlös då jag är ledig men nästa vecka får jag jobba i alla fall! Kyss. 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback