DAGENS PLANER

God morgon! Har tänkt på att jag oftast bloggar på morgonen, men då har jag tid till det. Vaknade där vid nio och har just ätit upp min frukost. Som ni ser på bilden dricker jag en smoothie idag också, som alla andra dagar haha. I dag drack jag en proteinsmoothie med smak av choklad så blir väl kanske mer som en milkshake i smaken. Nu ska jag fixa mig lite innan Daniela kommer hit. Vi ska fira våra bebisar, fast egentligen är dem inte bebisar de är faktiskt tre år. Vet inte om så många vet att när vi köpte dem var de 2 år, men som sagt de är våra bebisar och kommer alltid va. Trodde aldrig jag skulle bli så sjukt mammig runt dessa två, men kan liksom vara ute med vänner sedan tänka ba ”shit måste hem till Dominique och Dexter” både för jag inte vill att de är ensamma och att jag börjar sakna dem haha.

Ikväll ska jag och bästis ut och äta sedan blir det bio. Vi ska se 22 jump street, har redan sett den men skulle kunna se den tusen gånger om. Älskar den filmen, lätt min favvofilm. Men innan dess ska jag hinna med ett benpass också. Puss på er hjärtan. 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback