DÄR PALMERNA BOR

lite blandade bilder från veckan (mer kommer)
Hej! Igår kom jag hem från älskade Turkiet. Har levt i en lyckobubbla och allt har varit såå fantastiskt. Kommer aldrig glömma alla på hotellet, utekvällarna, när vi drack baazoka på stranden, servitören som spillde överallt, poolhänget ja allt. Har haft det så himla, himla bra och kommer vara svårt för något att toppa denna resa.  Just nu är jag sjukt nere haha, som vanligt då man varit hög på livet ett tag. Man kommer tillbaka till verkligheten och inser hur jävla dåligt allting är om man jämför men det man just upplevt. Men life goes on och jag planerar en utomlandsresa redan i höst, för jag mår bäst där palmerna bor. Puss. 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback