FOLK KOMMER ÄNDÅ HATA

mina babes
God morgon! Sovit gott? Det har inte jag men Sanna sov som en död människa brevid mig. Vi har just ätit frukost och hon har cyklat iväg till jobbet. Igår så var jag ledig, oupaaa min enda lediga dag den här veckan. Spenderade dagen på stranden med Sanna, Rebecka, Jonas, Junas och min syster, hennes kille och hans kompis. Hade inte träffat Rebecka och killarna sedan före jag for till Göteborg, så var jätte kul att träffa dem. På kvällen åt jag middag med Rebecka och Sanna sedan myste vi bara och snackade en massa. 


Idag ska jag följa med Sanna tillbaka till Holmsund efter hennes jobb och köra ben på gymmet. Efter det ska jag förhoppningsviss hämta mina och Danielas bebisar som ska få bo här ett tag, har saknat dem pluttarna! Ska också förbi Sanna en sväng och hämta lite grejer. Kl fem blir det jobb sedan ska vi ha ”bodrum häng” kan inte fatta att vi far snart. Kommer bli ett perfekt avslut på en jävligt bra sommar. Nä ni, livet är fan fett.  






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback