HÅRDARE ÄN ASFALT

 

Hola babes! Kom alldeles just hem till mamma efter en dag i Holmsund. Har inte varit hos pappa på hur länge som helst på grund utav jobbet men han träffa han en snabbis idag, säga hejdå och sådär. Nu ikväll har jag varit hemma hos Sanna och firat henne med släkten. Sanna hade gjort det så fint med massa ballonger och dekorationer. De bjöd på grillat och massa tillbehör sedan tårta såklart! Nu hade jag tänkt kolla igenom packningen lite. Efter det ska jag se på keeping up innan jag hoppar i säng. Blir nog en tidig kvälll, men mest för att jag bara vill att morgondagen ska komma. Imorgon kommer jag ha fullt upp men hinner nog slänga in ett inlägg innan jag drar. Ciao!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback