HEJRÅÅÅ

Hallu! Ligger just nu helt död i soffan. Haha alltså blir så irriterad på mig själv ibland. Jag kan komma på en sak och innan jag ens tänkt igenom det hela genomför jag det. Som igår kväll, jag låg och såg på kardashians i pyjamas sedan bara bestämde jag mig för att dricka haha, inte själv såklart.  En timme efter och jag har fått i mig lite för mycket och det känns idag kan jag lova. Har trots allt lyckats packa klart väskan, köpt bakismat och duschat. Där vid fyra kommer mamma hem och gör middag sedan far jag mot Sanna för att hänga med ”bodrumgänget” innan vi far till flygplatsen. Är soo excited, ska njuta så himla mycket med människor som bara gör mig gott. Puss så länge så hörs vi om en vecka. 

 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback