LESS CHEY

Hellu! Idag var min första skoldag för denna termin och jag ville bara gråta första lektionen, så jävla tråkigt. Men är dock sjukt nöjd med mitt schema slutar ungefär tolv varje måndag, ledig tisdag och onsdag sedan torsdag och fredag så slutar jag vid klockan 14. Så ska egentligen inte klaga. Fick träffa Jonna idag också så idag var hela gänget samlat, har saknat oss haha! Efter skolan käkade jag pizzabuffé med Frida, rapar fortfarande pizza(oklart). När jag kom hem sov jag tre timmar sedan har jag tränat. Passet gick dock sämst och jag blev bara allmänt less så for hem. Nu har jag köpt nötter och choklad som jag ska käka framför ph. Tycker årets säsong inte verkar rolig alls men ska ge den en chans ändå. Skönt med ledigt imorgon, puss. 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback