NOT LIKE THESE GIRLS

älskar mitt armand som jag beställde för  länge sedan "trust no bitch" i bling;);) 
Hej babes! Idag så gick jag upp, åt frukost på balkongen och solade lite. Sedan for jag och mamma till stan för att fixa lite inför Turkiet. Köpte solskydd, vätskeersättning och fixade min bank. Köpte också sannas present inför hennes stora dag, varje gång mina vänner fyller arton nu så blir jag helt galen. Känns typ som att det är min födelsedag haha, men det är ju inte förrän i oktober. Jag och mamma lunchade också innan vi for hem. Väl hemma solade jag lite till innan jag for iväg mot jobbet. 


Planen för morgondagen är att gå upp hyffsat tidigt och fara till Holmsund och kötta ben i gymmet. Ska också hämta ut mitt paket från mm sports som har kommit, har längtat jätte mycket! Tur dom har snabb leverans så man inte hinner längta ihjäl sig. På kvällen blir det att jobba som vanligt sedan träffa Miranda förhoppningsvis. Puss. 





» Julia

Så himla fin klänning/tisha! 😍 Vad har du för stl på din och hur är den i stl tycker du? Har beställt en lika men inte fått min än. Blev så osäker på UK stl och undrar i efterhand om jag beställt fel :/ Du var isf jäkligt fräsch i den! Gillar din blogg! Och du verkar vara en riktigt fin tjej med skinn på näsan och med fötterna på jorden! 💗 kram fina!

Svar: Ja att den är fin?! Min bästis som fixade den och jag äälskar den. Lite osäker på storleken men tror det är en 38, och jag brukar ha s/m. Tack så hemskt mycket för alla fina ord, blev jätte rörd! Massa kramar till dig fina du!!
Sandra Lundmark

2014-08-05 // 23:03:12
» Julia

Menade iaf inte isf :D

2014-08-05 // 23:04:16
» Anna

åh, såg gott ut!! vars åt ni?:)

Svar: sv: Vi åt på mat&prat i Umeå, en av mina favoriter här i Umeå:)
Sandra Lundmark

2014-08-06 // 07:03:50
» Anna

åh, såg gott ut!! vars åt ni?:)

2014-08-06 // 07:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback