ONE GIRL IS WORTH A THOUSAND BITCHES

God morgon! Har för en stund sedan ätit frukost. Blev som vanligt smoothie sedan lite annat på sidan. Dricker minst en smoothie om dagen och har gjort det i flera månader. Älskar det och det går ju att variera så mycket, favoriten är med papaya, ananas och mango. Igår for jag till Holmsund för att hämta ett paket och det var inte litet kan jag lova. Det vägde 16 kg!! Hon i kassan ba ”du kan ju inte gå med det här!” men självklart gjorde jag det och jag höll på att dö. For sedan på gymmet för att köra ben och fick riktigt bra kontakt igår så det var kul. Har också fått träningsvärk, vilket jag älskar. Sedan solade jag med mamma vid älven innan jag for mot jobb.

Nu gör jag absolut ingenting. Väntar på att klockan ska bli cirka halv tio så  ska jag börja tagga träning. Vet inte vad jag kör idag men det får vi la se. Sedan måste jag in till stan och köpa nya trosor, så jävla less på mina och spetstrosorna blir ju dyng fula efter ett tag.  Ikväll är det jobb som vanligt innan jag tar helg. Puss. 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback