PEOPLE WHO LOVES US

litet pwo snack från gårdagen 
God morgon! Igår så vaknade jag rätt så sent. Kan verkligen sova hur länge som helst om jag bara vill men tvingade mig upp ändå. Åt frukost och sådär sedan for jag till Holmsund och tränade. Efter jag hade tränat for jag hem och bara gjorde ingenting förrän jag mötte upp Rebecka. Vi hängde nere vid älven med filtar och gotta och bara myste. Bland annat pratade vi om resan, kan inte fatta att jag snart far utomlands med mina favoriter! 


Idag vaknade jag också sent som ni ser haha. Har absolut inga planer för dagen. Kl fem ska jag jobba men innan det ska jag inte göra någonting. Funderara att se en film eller något för vädret är inte kalas idag. Puss. 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback