SAKNAR DETTA

snodde bilder från tjejernas blogg då de är väldigt mycket bättre på att ta kort så här är deras bloggar sannas / rebeckas 

tyckte också sannas inlägg om resan var så sant och bra så slänger in det också, hon satte verkligen ord på hur min bästa resa någonsin var! (grät typ när jag läste detta) " Vi har festat varje dag och vaknat upp full. Haha. Ätit god mat, skrattat åt servitören som slängde maten runt sig, dansat på borden och bardisken (Ops), bara fått gratis dricka på barerna så som shots, coktails, fishbowls osv..dansat som galningar mitt på gatan och jag har även stått vakt utanför Xbar (som förövrigt var min favoritklubb av alla). Spontant köpte en flaska baazoka som vi satt och shottade på stranden klockan 03.00 på natten. Sen så har vi ju såklart shoppat, solat och badat i mängder. Kommer låta bilderna tala för sig själv. Men jag har verkligen haft en av de bästa resorna i mitt liv. Längtar till nästa år då det blir ännu en resa!"





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback