SWEET ESCAPE

Hola! Ligger just nu och har ”taggtid” haha. Vet att Sanna vet vad jag snackar om i alla fall. Just innan man ska träna, her man på musik, tar lite selfies, dricker en celsius eller pwo, dansar lite och bara taggar till. Kan vara det bästa under hela ”träningen”. Idag vaknade jag upp hos pappa. Missade sista bussen hem igår så fick sova där. Tog bussen vid halv tio i morse tillbaka till stan. Åt frukost och solade lite. Sedan for jag och handlade med mamma och nu har vi ett fullt kylskåp igen. Hon har varit borta en vecka och det vårat kylskåp bestått av har varit typ öl och kvarg haha. Nu ska jag snart träna sedan käka middag och därefter blir det jobb. Ikväll ska jag bara hänga här hemma, har lite saker att ordna. Puss. 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback