YOU CAN´T DO BETTER

älskade jacked fuel från MM sports såklart! 
God morgon hjärtan! Har vaknat för en stund sedan och nu äter jag frukost. När jag ätit klart ska jag slänga ihop gymväskan sedan fara till Holmsund och träna, sista passet innan vi far så det är bara att maxa som gäller. Sedan stannar jag i Holmsund för klockan fem ska jag vara hemma hos Sanna för att fira henne med hennes släkt, som vanligt varje år. Ska passa på att ge henne saken jag glömde igår då också haha. Sedan när jag kommer hem ikväll när det än blir ska jag packa lite inför resan, är så himla taggad. Kan inte fatta att jag ska utomlands med mina bästavänner! Kommer bli så grymt! Men ni få ha en bra dag. Puss. 

 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback