DET BLIR BÄTTRE

1. lite nytt 2. världens godaste, smakar seriöst rissifrutti typ fast utan sylten då;) 
Hola! Det närmar sig helg och jag har haft en skön vecka hittills. Idag var jag i skolan cirka tre timmar, gjorde bort ett historieprov sedan slutade vi. När jag kom hem kom världens bästa hit fram till att jag skulle fara och gymma. Beställde nya träningskläder i måndags och hämtade ut dem igår redan, så frakten gick väldigt snabbt, älskar sportamore. Så var riktigt taggad på att träna med dom nya kläderna samt att det var min favoritdag det vill säga rövdag hehe. Passet gick hur bra som helst och det blev ett riktigt grispass=succé pass. Imorgon efter skolan så ska jag fara till min mormor och morfar och baka lite med mormor sedan äta middag där. Puss. 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback