DON'T. EVER. QUIT.

två bilder från idag
Hej! Skoldagen rullade på som vanligt idag och Jonna är tillbaka, blev typ chockad av att se henne för det var så längesen. Vi hade en massa Catch up att ta igen så vi pratade mest hela tiden. Gjorde också ett matteprov som inte gick lika bra som planerat. Hade halsat hur mycket vatten som helst innan och även en shake och celsius så fick avbryta provet för att springa på toaletten. Efter skolan tog jag bussen och for och tränade! Körde biceps och triceps, första gången på väldigt länge nu med tanke på att jag inte hunnit och varit sjuk. Känns jätte kul att börja komma tillbaka igen. Nu har jag snabbt kollat igenom so:n som jag har prov på, på torsdag och ska gå och ta mig något att äta. Ni får ha det bra så länge. Love. 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback