HELGSNACK

Hej! Ligger nu i min säng med massa tända ljus och bara tar det sten lugnt, planerar veckan och gör lite små pyssel. Har haft en soft helg faktiskt! Var med Emilia i fredags, vi åt middag och sedan tog vi det bara lugnt, båda var rätt slitna efter veckan så vi var väl lite ”övertrötta” och skrattade sjukt mycket. Igår under dagen gjorde jag ingenting, hade verkligen panik för ville göra något så på kvällen blev bio med några sköningar. Idag har jag gått på stan med Daniela, fick inte med mig något förutom tuggummi och iste. Har någon av er druckit det? Första gången jag provade idag faktiskt och är glatt överraskad. Nu ska jag snart äta middag sedan ta mitt pick och pack och flytta till stan för en vecka där. Puss. 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback