LITEN UPDATE

bild från i söndags då jag var hos min syster
God morgon! Sitter just nu och käkar frukost och njuter av min enda sovmorgon på hela veckan. Börjar inte förrän 09.55 och då har jag bageri hela dagen. Efter skolan ska jag jobba, vilket jag gjort väldigt mycket på slutet och där har ni anledningen till den dåliga uppdateringen. I helgen gjorde jag inte så mycket faktiskt, vilket var trist haha men i fredags pluggade jag tråkigt nog, i lördags var jag och firade Emilia som fyllt arton och på söndagen hann jag träffa Daniela en stund sedan hängde jag i min systers lägenhet med henne. Har inte så mycket mer att berätta, längtar redan till fredag så jag får köra ben igen haha. Har fortfarande träningsvärk sedan jag körde i fredags så är ju kungligt. Puss. 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback