PLUGGDAG

göödans
Hellu! Har just tagit ett break i pluggandet för att käka middag och självklart åt jag på tok för mycket så känner mig smått illamående just nu. Var biffar med fetaost och till det åt vi klyftpotatis och grönsaker i ugn, var väldigt gott kan jag meddela er. Slutade skolan redan klockan ett idag så for hem och gjorde lunch sedan har jag pluggat sedan dess i stort sätt. Var tvungen att ta en powernap en stund för kunde knappt hålla ögonen öppna. Jag sover mer än vad jag gjorde förra veckan men känner mig ändå tröttare konstigt nog. Nu är jag i alla fall alldeles strax klar med inlämningen så efter det blir det bara att ta det lugnt. Har en jobbig torsdag framför mig så ska försöka lägga mig tidigt. Puss. 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback