SÅ LÄNGE DU ÄR LYCKLIG

Hej hallå! Ligger i nuläget i min säng och håller på med en so inlämning. Har jobbat med den sedan klockan sex och har extrem huvudvärk just nu så ska börja avrunda och gå i säng. Väldigt tidigt för att vara mig men behöver det för har varit såå trött idag. Efter skolan så for jag direkt till gymmet. Körde axlar och bröst, blev inte ett kanon pass då jag mådde dåligt i stort sätt hela tiden men körde så gott jag kunde innan jag bestämde mig för att fara hem.  Sedan har jag inte gjort så mycket mer idag. Jag, Frida och Jonna har varit på ett väldigt speciellt humör idag så vi har jävlats med varandra hela dagen sedan gjorde vi fel med degen ett x antal gånger, men vad gör det om hundra år? Helgens planer ser än så länge bra ut, men det är bara tisdag så vi får väl se men som sagt planerna ser bra ut. Puss. 

 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback