SLÄPP ALLTING DU TÄNKER PÅ

Bild från i början av sommaren på två favoriter
Hej hopp! Nu är det redan fredag och lov! Veckan har gått jätte fort och det har varit en väldigt bra vecka måste jag säga. Efter skolan idag så for jag och Frida in till stan och spenderade lite av studiebidraget som kom idag, lägger ut bild sedan! Köpte bara behövliga saker så det kändes bra. Nu har jag för en stund sedan ätit middag och ska fräscha till mig lite innan jag far till Sanna. Vi ska göra en sak, nu vart ni lite nyfikna va?*blink. Sedan ska vi senare fara och vara med Rebecka och killarna. Skulle ju egentligen träffat Rebecka förra helgen men var så himla trött på lördagen så somnade där vid sju haha. Men ni får ha en bra kväll, puss. 


 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback