TA TAG I BLOGGEN

Hej hallå! Bestämt att jag ska försöka ta tag i den här dammiga bloggen nu. Hade i alla fall en väldigt bra helg trots att jag inte gjorde ett skvatt i lördags, hängde lite med Daniela men inte något mer. Tänkte lägga ut lite bilder senare från helgen faktiskt. Började veckan med ett gympass på skolan, dock började jag må dåligt efteråt så bestämde mig för att fara hem. Missade inte så jätte mycket, så det var lugnt
Nu gör jag inte så mycket, kollar runt på internet på lite saker jag skulle vilja ha både till mitt rum, träningskläder och vanliga kläder. Can´t wait tills då jag får min lön!! Då ska jag bland annat köpa nya träningskläder och protein och sånt. Har noll motivation till träningen just nu, så skulle behöva lite nya fräscha träningsgrejer. Därefter fyra kommer pappa och hämtar mig(är just nu hos mamma), sedan far vi och handlar på maxi innan vi far hem. Ikväll ska jag kolla igenom ett svenska arbete och ett samhällsarbete sedan inte göra så mycket mer än så. Längtar redan till helgen men framför allt lovet! Behöver verkligen ett break från skolan nu. Puss.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback