THAT´S HOW LIFE SHOULD BE

Hola mina vänner och ovänner! Hoppas ni alla haft en fantastisk helg och alla hjärtansdag, förhållande som singel. I fredags gjorde jag inte så mycket alls, bakade en massa inför lördag då vi skulle fira pappa. På lördag firade vi pappa haha no shit.. men sedan så var jag med bästis på kvällen. Nu sitter jag i morgonrock och en del av släkten och Daniela är påväg hit för att fira pappa så måste gå och göra mig i ordning. Men har blivit så sjukt trött och slö sedan jag började jobba, känns som hur mycket jag än sover så blir jag aldrig piggare. Well well..

Senare idag ska jag faktiskt på en musikal, Anders är med i en så ska fara och se den. Den förra jag var på höll jag på att garva läppen av mig då jag såg, sjukt kul! Sedan ska jag packa och sånt för att spendera en vecka i stan hos mamma. Ni får ha en bra dag, love. 

 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback