ATT SÄGA HEJDÅ

!

Såg den här bilden på weheartit och blev på riktigt upprörd? Sånt här kan göra mig galen. Om det inte känns som någon i din närhet inte vill ha dig i sitt liv. Så spelar det ingen roll om det verkligen är så eller om människan bara är dålig på att uppskatta folk i sin närhet, DU behöver inte den människan i ditt liv. INGEN behöver en människa i sitt liv som inte visar uppskattning. Speciellt tjejer har en tendens att ”vänta” på honom och det spelar ingen roll om han behandlat henne som ett as och sedan dumpat henne. När jag säger det här till folk så får jag ibland reaktionen ”du har aldrig varit riktigt kär” men trust me det har jag. Dock gäller det att man tänker vad som är vettigast och sedan ta beslut efter det. Flera killar jag har sagt hejdå till trots att jag mest av allt ville vara kvar, men nu i efterhand är jag så jävla glad att jag tog de besluten. Så mina vänner, om någon i din närhet inte inser vilken fantastisk människa du är så är det ju synd för dem. Om någon pushar bort dig, så spring därifrån fortare än de hinner säga ”vänta, stanna förlåt”.  





<333333333333

Svar: <3333333
Sandra Lundmark

2014-07-29 // 23:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback