BARA EN UPDATE

 
haha provade min brors chicago bulls linne, som ni ser höll jag på att drunkna i det 
God morgon! Vaknade bara för en liten stund sedan och är dödstrött trots mina tio timmars sömn, väldigt märkligt. Hade planer att äta frukost och träna nu men har fått ett sånt fruktansvärt skavsår, gör ont när jag inte ens har skor på mig. Så tror jag väntar med träningen till i morgon och kör vilodag idag. Där vid tolv ska jag möta upp Miranda i stan så ska vi käka lunch och kanske sola om det blir bättre väder, just nu är det väldigt molnigt dock. Igår kväll var vädret ju kaos! Jag slutade jobbet vid tio och hörde bara hur det small där ute, jag skulle cykla hem i endast t-shirt och shorts men ringde faktiskt taxi. Men bara på biten då jag sprang till ut till taxin blev jag dyng sur. Ikväll blir det att jobba som vanligt. Längtar till helgen! Puss. 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback