DU STÖR DIG HÅRT PÅ MIG

två från gårdagen
Hola! Hade en sådan konstig gårkväll med Miranda men gud vad vi skrattade hela kvällen igenom! Vi bestämde oss för att fara till Haga och var där alldeles för sent så vi var tvungna att ta taxi hem. Jag gör då misstaget och anger fel adress så taxin kör bara förbi och vi får lov att ringa efter en ny haha. Vaknade upp sliten som bara den men solen sken så ville inte ligga inne hela dagen. Så jag och min syster for och köpte lunch sedan for vi till stranden. Vid fyra for jag en snabbis till gymmet, var bara där en halv timma haha sedan for jag hem. Nu ikväll har jag och mamma varit och ätit middag hos min morbror, de bjöd på grillat och jag höll på att äta ihjäl mig bokstavligen.


Nu har jag nyss kommit till mamma och har gjort i ordning en bricka med gotta. Bland annat brieost och kex. Helt sjukt vad jag vräkt i mig ost på slutet. Igår när jag skulle se på film satt jag och åt endast halloumie till filmen, inte det vanligaste ”godiset” haha. Imorgon ska jag upp och jobba så blir en tidig kväll för mig. Puss. 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback