GÖTENBORG, JAG ÄLSKAR DIG

Hej darlings! I onsdags kom Frida hit från Halmstad. Vi hängde en hel dag på stan och bokstavligen gick sönder våra fötter. Vi hann med shopping, lunch, middag, glasspaus samt prata en himla massa där emellan. Så sjukt att vi hängde en dag på bråvalla och nu träffades vi och planerar att ses igen! 
 
Igår på dagen så var jag på stan med matte och for förbi på mm där jag fixade lite nytt protein. På kvällen så for vi på bio och såg 22 jump steet. Fyfan vilken film, bättre än ettan!! Lätt min favorit film nu. Hann även med att träna igår. Idag solade vi på Öckerö sedan tränade jag och nu ikväll har vi ätit en världs god tapas. Imorgon så lämnar jag Göteborg och det känns inte alls kul. Har sådan sjuk jobbångest att jag bara vill gråta. Nu ska jag jobba i stor sätt varje dag fram till Turkiet. Håll ut sandra!!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback