I´VE BEEN THINKING BOUT FOREVER

 

Hellu! Igår tog jag inte tag i dagen förrän vid femtiden. Då for jag på gymmet och köttade lite. Tänkte egentligen fara ut och springa med orkade verkligen inte för det var så varmt ute och jag hade noll motivation till en springtur. Efter gymmet så for jag hem, snabbduschade och for sedan till bästis. Vi åt taco och sedan kollade vi runt på internet lite om Bodrum. Det är mindre än en månad bort och jag är så jävla taggad!!

Nu har jag just ätit frukost och håller på att förbereda inför lunchen jag ska ta med mig till stranden idag, jag ska sola med Sanna och Daniela. Sedan vid middagstid far jag till mamma där jag kommer spendera helgen. Puss. 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback