JOBBÅNGEST

bild från i lördags då jag hängde på stranden med syster
Hej! Vilket väder det är, vill inte ens tala om ångesten då jag står inne och jobbar från elva till fem på dagarna. Det är i stort sett det enda jag gör nu på dagarna fram till på fredag då jag äntligen är ledig. Försöker hinna med att träna också men det är svårt samt har jag fått skavsår, men krigar på! I veckan har jag inga planer nästan. På torsdag ska jag på bio med Frida sedan på lördag är en road-trip inplanerad. På söndag gör jag sista passet innan två veckor semester och då kommer jag göra mer saker på dagarna kan jag lova. Hoppas bara vädret levererar då också! Nä som ni hör är jag inte jätte taggad på livet just nu och det är för att jag jobbar, tro mig jag älskar mitt jobb men det är jobbigt att veta att mina vänner ligger och chillar på stranden när man själv jobbar. Så nu räknar jag ner dagarna tills jag kan börja ”leva” igen haha. Puss. 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback