KAN JAG BARA FÅ TRÄNA ELLER

Hej! Igår for jag ju och färgade håret och blev skit nöjd! Det tog dock sin tid och jag blir alltid så sjukt rastlös när jag är där på salongen. Efteråt mötte jag i alla fall upp Junas, Jonas, Kevin, Micke, Rebecka och Sanna på maxi. De hade köpt mat åt oss och vi blev inte klar med middagen förrän cirka halv elva på kvällen. Men det blev jätte gott och var så mysigt! Efteråt hängde vi en stund innan vi alla for hem.

Idag suger vädret och mitt sug efter träning är enormt men måste vänta en stund till. Förhoppningsvis kan jag köra ett pass på torsdag! Ser så mycket framemot helgen då det är uxu och jag ska få se Mac Miller! Många vet nog inte det om mig men jag lyssnar i stort sätt endast på rapp, undantag är när jag tränar typ haha. Så känns fett att få se honom, som är en av mina favoriter! Sedan på söndag tar jag mitt pick och pack för en vecka i älskade Göteborg. Peace.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback