MÄNSKLIG VÄRME, SNÄLLA KOM NÄRMRE

God morgon! Ja jag vaknade nyss och jag hatar verkligen när jag sover så länge, men blev jätte sent igår. Gårdagen spenderades först på stranden med Daniela och Sanna. Vi hade med oss lunch och lite annat som vi åt där. Vid tre for jag hem, duschade och packade till mamma. Sedan for jag till stan och började göra i ordning mig för kvällen. Tänkte inte fara på uxu igår egentligen då den enda anledningen till att jag köpte biljetten var för att jag vill se Mac Miller (som är ikväll, så jävla taggad ni anar inte!!) Men hur som helst for jag ändå dit igår. Inte imponerad alls på den här festivalen så ikväll ska jag bara vara där under Mac sedan far jag hem igen. Hängde i alla fall med Big Steve igår haha vi dansade och tog bilder så ber till gud att hans team inte väljer att ta med då vi dansade på youtube, då dör jag. Dagens planer är att packa inför Göteborg eftersom vi drar tidigt i morgon bitti, sedan fara och se Mac ikväll. Puss. 

 
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback