ON THE ROAD

Hej! Hade en sådan himla fet går kväll, var så jäkla glad hela kvällen! For till festivalen och skulle se älsklings Mac. Väl där stöter jag på Susan och William som jag hängde med hela kvällen. Vi krigade oss fram till front och jag var lyckligast på jorden. Bättre blev det när jag fick ögonkontakt med mac och han pekar på mig, samt andra gången vi fick ögonkontakt och räckte ut tungan mot varandra? Haha så himla oklart men hade så kul! Sedan hade William och ett Susan ett uppträdande och efter det käkade vi. Är jätte nöjd med min sista kväll i Umeå, nu är jag on the road again. Befinner mig i nuläget på ett hotell i Västerås. Imorgon är det vidare mot Göteborg. Ta hand om er, love.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback