SKULLE PUBLICERAS TIDIGARE

bild #1: innan morgoncardio bild #2: lite pre workout mellanmål 
Hej! Har haft en sånn skön ledig dag. Började men en grym start och körde lite träning. Sedan duschade jag, fixade lunch och åkte till stranden där Sanna väntade. Där har vi legat hela dagen, lyssnat på musik och solat. Junas, Kevin och Samuel kom förbi en stund också. Nu sitter jag och äter riskakor, lite snabba kolhydrater innan ett träningspass är aldrig fel hehe. Ska köra crossfit med Sanna, Junas och kanske Kevin. Efteråt ska jag hem och äta sedan fixa min inför kvällen. Ska hänga med finaste Miranda ikväll, var så himla länge sedan vi sågs så vi har massor att prata om. Hoppas ni haft en bra dag ni också och får en ännu bättre kväll. Puss. 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback