SLEEPLESS ABOUT YOU

bild #1: ostbricka och temys med bästis bild#2: formen efter fyra veckor utan träning och skitmat, kom igen nu Sandra!
Hej! Igår jobbade jag hela dagen sedan på kvällen var jag med några favoriter hemma hos Kevin. Vi åt gotta och spelade spel, riktigt trevligt. Rebecka sov hos mig sedan också, men vi var tvungna att gå upp rätt tidigt för skulle ju iväg och jobba. Så idag har jag jobbat och alldeles nyss har jag tryckt en drömmiddag. Blev kyckling, halloumi ris och en god sallad med jordgubbar och annat. Ätit så mycket skit på sistone så var gott att äta något fräscht. Nu ikväll väntar ett gympass också, dock ett lugnt sådant. Vill inte köra för hårt nu i början då jag just varit sjuk men är så jävla taggad. Inte tränat på fyra veckor, minns inte sist jag var ifrån träningen så länge. Skulle helst vilja fara ut och springa men vågar inte det än men förhoppningsvis i slutet av veckan. Hoppas ni får en fin kväll. Puss. 

 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback