TRÄNA UTAN GYM?

casein protein här // whey 100 protein här // shaker här
När jag är hos mamma i stan så har jag inte tillgång till gym då jag har gymkort i Holmsund. Längtar som tusan tills mitt kort gått ut så jag kan skaffa här i stan någonstans men tills vidare får jag lösa det på annat sätt. Några gånger i veckan kör jag lite hemmagym. Det är enkelt och man behöver inte så mycket tillbehör. Själv har jag bara hantlar här hemma som jag kör med, men kör mest kroppsvikt. Speciellt nu på sommaren så är det ännu roligare att köra hemmagym eftersom man kan köra ute. Dock bor jag rätt centralt så känns inte så kul att stå ute på gården och köra airsquats liksom. Höll dock på dö av värmen inomhus, men skönt att svettas ju! Efteråt dricker jag mitt favoritprotein från Body science, köpt på mm sports. I Göteborg passade jag på att fara förbi butiken och inhandla ett casein protein i smaken pina colada samt ett whey 100 % protein i smaken double rich chocolate. Båda är sjukt goda, blev riktigt överraskad av den med smak av pina colada! 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback